søndag 8. januar 2012

A card with tea candles


På fredag var jeg på scrappetreff. Jeg startet på malen til et telyskort - første gangen jeg har prøvd meg på et av denne typen. Jeg har lyst til å prøve å lage mal til kortet til silhouette maskinen - så er det bare å kjøre det ut istedet for å måle opp hver gang. Papir er noe jeg har hatt liggende - så det er greit å få brukt noe av dette.


Vintage motivet er hentet fra Magic moonlight og er gratis. Langs kanten har jeg brukt Martha Stewart "French Scroll" punch. Ordene "Varme tanker fra meg" er stempel fra Norsk Stempelblad. Roser fra Kort og Godt.


Inni kortet er teksten "Livet skal ikke begripes - det skal gripes" er stempel fra Norsk Stempelblad. Svirlen er stanset ut, mens de andre formene er klippet ut på frihånd med saks.


Baksiden er enkelt pyntet med svirle og et håndlaget merke.


Jeg har mange kjøpte stempler hvor en stempler "Laget av:" og skriver navnet sitt. Jeg fant ut at jeg ville ha noe eget - så dette lagde jeg selv. Bildet er et gratis digitalstempel. Teksten er skrevet i Wordart.

Jeg legger inn dette kortet på disse utfordringene:

7 kommentarer:

  1. Flott telyskort, Kirsten. Nydelige farger, motiv og pynt. Lekker swirl du har, likeså ditt personlige stempel - stilig !
    Ha en fortsatt fin søndag :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. For et flott kort! Så nydelig bruk av de swirlsene. Du har brukt et lekkert papir, og jeg liker de små stjernene og den andre pynten. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Så fint det ble. Flott dekorert, fine farger. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Et kjempefint telyskort. Flott farger og herlig bilde. Tusen takk for at deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott dette telyskortet var! Den lillafargen var utrolig fin :)

    SvarSlett
  6. Dette var bare lekkert. Og så lurt å lage "Laget av" - stempel digitalt :) Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

    SvarSlett
  7. Ååå så lekkert dette er!
    Nydelig arbeid ♥
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    klem Anne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...