søndag 26. august 2012

A birthday card


Jeg har vært på treff, og her er et av resultatene - Et nytt kort. Dette er DT bidrag til Kort o Manias utfordring hvor temaet er bursdag.

Jeg har brukt digistempelet Jules fra Saturated canary. Papiret er Blomsterglede - liljekonvall fra Kort og Godt. Motivet er fargelagt med Promarkere.

Jeg deltar også på disse utfordringene:

  • Cardmakin mamas - Something new (The stamp and moving butterflies (yes they do move, when you move the sides)
  • Panduro hobby - Alt er lov


4 kommentarer:

  1. Hei Kirsten! Endelig har jeg kommet meg inn i blogg land igjen etter en laaaaang blogg ferie. Har tittet litt i bloggen din nå, og du lager som vanlig masse stilig og imponerende! :) Nydelig bursdagskort dette her siste også! Liker så godt sånn stempling på alle kanter som du har gjort her, men finner meg liksom ikke et stempel som jeg føler at passer godt til formåelet. Forøvrig ble jeg inspirert til å få laget en LO igår etter oppfordringen din på FB....dvs, hadde litt tenkt å begynne, men så følte jeg at klokka var litt mye. Men når etterspørselen din på hva folk lagde kom, så fikk jeg satt meg ned, og nå mangler bare en tittel så er LOen ferdig, så takk for "puffet" jeg trengte! :) Ha en strålende uke! Klem

    SvarSlett
  2. Hei Kirsten. Nydelig kort og så vakre og duse farger du har valgt til dette fine kortet. Likte dem kjempegodt. Det er deilig med rutiner igjen. Jeg har begynt å scrappe så smått og livet stabiliserer seg sakte tilbake til det som kan kalles en hverdag. Lekser, korps, gitar og konfirmasjon er stikkordet for denne høsten. Tror det kan bli litt hektiskt men også veldig bra. Håper vi sees snart. Klem

    SvarSlett
  3. What a pretty card! The moving butterflies are very intriguing! Thanks for joining us at Card Makin' Mamas for our Try Something New Challenge hugs Susan x

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, Kirsten :) Flott type bretting og motivet er jo bare skjønt. Håper alt er bra. Klem Jeanette :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...